Office 365 Essentials για Επιχειρήσεις

Office 365 Essentials για Επιχειρήσεις

Εργαστείτε με την καλύτερη δυνατή απόδοση από οπουδήποτε, με τα πάντα ενημερωμένα εργαλεία και τις υπηρεσίες συνεργασίας του Office.

 

Ολοκληρώστε την εργασία σας οπουδήποτε κι αν βρίσκεστε

Εργαστείτε σε όλες τις συσκευές σας για να δημιουργήσετε, να επεξεργαστείτε και να μοιραστείτε αρχεία του Word, του PowerPoint, του Excel και του OneNote μέσω Internet. Ανά πάσα στιγμή, οπουδήποτε κι αν βρίσκεστε.

Συμβουλή εργαλείου με λεπτομέρειες σχετικά με τη συμβατότητα του Office 365 Essentials για Επιχειρήσεις με προηγούμενες εκδόσεις του OfficeΤο Office 365 Essentials για Επιχειρήσεις είναι συμβατό με τις εκδόσεις υπολογιστή της πιο πρόσφατης έκδοσης του Office, του Office 2013 και του Office 2011 για Mac. Προηγούμενες εκδόσεις του Office, όπως το Office 2010 και το Office 2007, ενδέχεται να λειτουργούν με περιορισμένες λειτουργίες.

Απλοποιήστε τον τρόπο συνεργασίας

Αποθηκεύστε, συγχρονίστε και μοιραστείτε τα αρχεία σας μέσω Internet, ώστε να είναι πάντα ενημερωμένα. Επίσης, μπορείτε να επεξεργάζεστε έγγραφα μαζί με άλλα άτομα σε πραγματικό χρόνο.

Εύκολη ρύθμιση και διαχείριση

Με τις οδηγίες βήμα προς βήμα, είναι εύκολο να ορίσετε χρήστες, να διαμορφώσετε τις ρυθμίσεις τους και να ξεκινήσετε να χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες γρήγορα. Και μετά το Office 365 αναλαμβάνει ό,τι αφορά το σκέλος της πληροφορικής.

Το Office 365 Essentials για Επιχειρήσεις περιλαμβάνει:

Ηλεκτρονικές υπηρεσίες

Εικονίδιο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ημερολογίων - Μάθετε για το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο επαγγελματικής κατηγορίας με το Office 365

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και ημερολόγια

Συμβουλή εργαλείου με λεπτομέρειες σχετικά με τη συμβατότητα του Office 365 με προηγούμενες εκδόσεις του OutlookΓια συνδρομές που δεν περιλαμβάνουν τις πλήρως εγκατεστημένες εφαρμογές του Office: Οι χρήστες μπορούν να συνδέσουν τις παρακάτω εκδόσεις του Outlook στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο επαγγελματικής κατηγορίας τους, ώστε να μπορούν να χρησιμοποιούν την εμπλουτισμένη εφαρμογή-πελάτη που γνωρίζουν ήδη: την τελευταία έκδοση του Outlook, Outlook 2013 και Outlook 2011 για Mac. Οι προηγούμενες εκδόσεις του Outlook, όπως το Outlook 2010 και το Outlook 2007, ενδέχεται να συνεργάζονται με το Office 365 με περιορισμένες λειτουργίες. Αυτή η συμβατότητα με το Outlook δεν περιλαμβάνει τα προγράμματα Exchange Online Kiosk ή Office 365 για μεγάλες επιχειρήσεις K1.
Χρησιμοποιήστε ηλεκτρονικό ταχυδρομείο επαγγελματικής κατηγορίας μέσα από το εμπλουτισμένο και γνώριμο περιβάλλον του Outlook, στο οποίο μπορείτε να έχετε πρόσβαση από τον υπολογιστή σας ή από κάποιο πρόγραμμα περιήγησης στο web. Αποκτήστε γραμματοκιβώτιο χωρητικότητας 50 GB ανά χρήστη και δυνατότητα αποστολής συνημμένων μεγέθους έως 150 MB.
Εικονίδιο αποθήκευσης και κοινής χρήσης αρχείων - Μάθετε για τη συνεργασία σε αρχεία του Office από οπουδήποτε

Αποθήκευση και κοινή χρήση αρχείων

Το OneDrive για επιχειρήσεις παρέχει σε κάθε χρήστη 1 TB προσωπικού χώρου αποθήκευσης στο cloud, στον οποίο μπορεί να έχει πρόσβαση από οπουδήποτε. Κάντε εύκολα κοινή χρήση εγγράφων με άλλους εντός και εκτός της εταιρείας σας και ελέγξτε ποιοι μπορούν να βλέπουν και να επεξεργάζονται κάθε αρχείο.
Εικονίδιο ηλεκτρονικών διασκέψεων - Μάθετε για τα εργαλεία ηλεκτρονικών συσκέψεων και συνεργασίας με το Office 365

Ηλεκτρονικές διασκέψεις

Διοργανώστε ηλεκτρονικές συσκέψεις με ήχο και βίντεο χρησιμοποιώντας την κοινή χρήση οθόνης με ένα κλικ και τις διασκέψεις με βίντεο HD.
Εικονίδιο του Skype - Μάθετε για τις ηλεκτρονικές συσκέψεις και την ανταλλαγή άμεσων μηνυμάτων στο Skype

Ανταλλαγή άμεσων μηνυμάτων και συνδεσιμότητα Skype

Συμβουλή εργαλείου με λεπτομέρειες για τη διαθεσιμότητα του Skype για επιχειρήσεις και του Lync για MacΤο πρόγραμμα-πελάτης Skype για επιχειρήσεις για Mac είναι συμβατό με τα Office 365, Skype για επιχειρήσεις Server 2015 και Lync Server 2013. Οι πελάτες που χρησιμοποιούν Lync Server 2010 θα πρέπει να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν το Lync για Mac 2011 ως πρόγραμμα-πελάτη για Mac.

Συνδεθείτε με άλλους χρήστες του Skype για επιχειρήσεις μέσω άμεσων μηνυμάτων, φωνητικών κλήσεων και βιντεοκλήσεων και επιτρέψτε στους άλλους να γνωρίζουν τη διαθεσιμότητά σας με την κατάσταση σύνδεσής σας. Μοιραστείτε πληροφορίες παρουσίας, άμεσα μηνύματα και κλήσεις ήχου με τους χρήστες του Skype.
Εικονίδιο του Microsoft Teams- Μάθετε για τον χώρο εργασίας που βασίζεται στις συνομιλίες του Microsoft Teams

Χώρος εργασίας που βασίζεται στις συνομιλίες

Συνδέστε την ομάδα σας με το Microsoft Teams στο Office 365, όπου συγκεντρώνονται οι συνομιλίες, το περιεχόμενο, τα άτομα και τα εργαλεία ώστε οι ομάδες σας να έχουν άμεση πρόσβαση σε όλα όσα χρειάζονται.
Εικονίδιο του Yammer - Μάθετε πώς να διατηρείτε την εταιρεία σας συνδεδεμένη με το Yammer

Εταιρικό κοινωνικό δίκτυο

Το λογισμικό συνεργασίας και οι επιχειρηματικές εφαρμογές του Yammer επιτρέπουν στους υπαλλήλους σας να συνδέονται με τα κατάλληλα άτομα, να μοιράζονται πληροφορίες στο πλαίσιο ομάδων και να οργανώνονται στα έργα ώστε να μπορούν να κάνουν περισσότερα, πιο γρήγορα.
Εικονίδιο τοποθεσιών ομάδας - Μάθετε για τη δημιουργία μιας τοποθεσίας ομάδας για να διατηρείτε οργανωμένα τα έγγραφα της ομάδας

Τοποθεσίες ομάδας

Διευκολύνετε την πρόσβαση και κοινή χρήση των εγγράφων με 1 TB αρχικού χώρου αποθήκευσης συν 500 MB χώρου αποθήκευσης ανά χρήστη.
Εικονίδιο του Office Online - Μάθετε για τις δωρεάν εφαρμογές του Office Online

Office Online

Δημιουργήστε και επεξεργαστείτε έγγραφα των εφαρμογών Word, OneNote, PowerPoint και Excel μέσα από το πρόγραμμα περιήγησης Web.
Διαχείριση εργασίας
Το Planner διευκολύνει τα μέλη της ομάδας σας στη δημιουργία νέων σχεδίων, στην οργάνωση και ανάθεση εργασιών, στην κοινή χρήση αρχείων, στις συνομιλίες σχετικά με το αντικείμενο της εργασίας τους και στη λήψη ενημερώσεων προόδου.
Εικονίδιο του Sway - Μάθετε για τη δημιουργία και την κοινή χρήση αλληλεπιδραστικών παρουσιάσεων με το Sway

Ψηφιακή αφήγηση επαγγελματικού επιπέδου

Με το Sway, μια νέα εφαρμογή του Office 365, μπορείτε να δημιουργείτε εύκολα στο web ενδιαφέρουσες αλληλεπιδραστικές αναφορές, παρουσιάσεις, ενημερωτικά δελτία, προγράμματα εκπαίδευσης και άλλα, απευθείας από το τηλέφωνο, το tablet ή το πρόγραμμα περιήγησής σας. Τα Sway έχουν εξαιρετική εμφάνιση σε οποιαδήποτε οθόνη και μπορείτε να τα μοιράζεστε εύκολα.
Εικονίδιο αναζήτησης - Μάθετε πώς το Delve διευκολύνει την ανακάλυψη νέων σχετικών πληροφοριών και ατόμων

Αναζήτηση και ανακάλυψη

Μείνετε ενημερωμένοι. Αναζητήστε και ανακαλύψτε περιεχόμενο στο Office 365 με βάση εξατομικευμένες πληροφορίες. Το Office Delve είναι η πρώτη εμπειρία που παρέχεται από το Office Graph, μια συλλογή σημάτων ή πληροφοριών που έχουν αναλυθεί και εξαχθεί από τη συμπεριφορά και τις σχέσεις κάθε χρήστη όσον αφορά το περιεχόμενο, τα θέματα και τις επαφές.

Όλα τα προγράμματα του Office 365 για Επιχειρήσεις περιλαμβάνουν:

Αξιοπιστία

Μείνετε ήσυχοι γνωρίζοντας ότι οι υπηρεσίες σας είναι διαθέσιμες με εγγυημένο χρόνο λειτουργίας 99,9% και σύμβαση παροχής υπηρεσιών (SLA) με οικονομική υποστήριξη.
Εικονίδιο ασφάλειας - Μάθετε για την ασφάλεια δεδομένων στο Κέντρο αξιοπιστίας του Office 365

Ασφάλεια

Οι πρωτοποριακές πρακτικές ασφαλείας με πέντε επίπεδα ασφάλειας και η προληπτική εποπτεία συμβάλλουν στο να διατηρούνται ασφαλή τα δεδομένα των πελατών.
Εικονίδιο προστασίας προσωπικών δεδομένων - Μάθετε για την προστασία προσωπικών δεδομένων στο Κέντρο αξιοπιστίας του Office 365

Προστασία προσωπικών δεδομένων

Τα δεδομένα σας ανήκουν σε εσάς. Εμείς αναλαμβάνουμε τη διαφύλαξη και την προστασία των προσωπικών δεδομένων σας.

Διαχείριση

Αναπτύξτε και διαχειριστείτε το Office 365 σε ολόκληρη την εταιρεία σας, χωρίς να απαιτείται τεχνογνωσία IT. Μπορείτε να προσθέτετε και να αφαιρείτε χρήστες μέσα σε λίγα λεπτά.

Ενημερώσεις

Δεν χρειάζεται να πληρώνετε για αναβαθμίσεις έκδοσης: οι ενημερώσεις περιλαμβάνονται στη συνδρομή σας. Οι νέες δυνατότητες διανέμονται τακτικά στους πελάτες του Office 365.

Ενοποίηση με την υπηρεσία καταλόγου Active Directory

Διαχειριστείτε διαπιστευτήρια χρήστη και δικαιώματα. Καθολική σύνδεση και συγχρονισμός με την υπηρεσία καταλόγου Active Directory.
Εικονίδιο υποστήριξης - Μάθετε για τις επιλογές και δυνατότητες υποστήριξης του Office 365

Υποστήριξη

Η Υποστήριξη της Microsoft παρέχει, τόσο μέσω τηλεφώνου όσο και μέσω Internet, απαντήσεις, πόρους για διαδικασίες, καθώς και συνδέσεις με άλλους πελάτες του Office 365 για ρύθμιση και γρήγορες διορθώσεις.

Υπηρεσία επιτυχίας πελατών του Office 365

Microsoft FastTrack για το Office 365

Το Microsoft FastTrack για το Office 365 είναι η υπηρεσία επιτυχίας πελατών μας που έχει σχεδιαστεί για να σας βοηθήσει να μεταβείτε στο Office 365 ομαλά και αξιόπιστα καθώς και να επιτύχετε επιχειρηματική αξία πιο γρήγορα.

Ανακαλύψτε δυνατότητες, σχεδιάστε επιτυχείς αναπτύξεις και ενεργοποιήστε νέους χρήστες και δυνατότητες με τον δικό σας ρυθμό. Αποκτήστε πρόσβαση σε βέλτιστες πρακτικές, εργαλεία, πόρους και ειδικούς με αποκλειστικό σκοπό να κάνουν επιτυχημένη την εμπειρία σας με το Office 365.

Οι πόροι και οι υπηρεσίες του FastTrack περιλαμβάνονται στο Office 365 Essentials για Επιχειρήσεις για πελάτες με τουλάχιστον 50 θέσεις.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *